Friday 23 May 2014

Aurat ki Sharmgah dekhna or chatna? Wrong or right A New post

Aurat ki Sharmgah dekhna or chatna? Wrong or right A New post

Man and woman ki feelings me naturally ek doosre me attraction ho ta ha. Specially mard Aurat ko and us ke poshida body part jaise Pistan and Sharmgah ko dekhna chata ha. But kuch log is k bare me question karte ha k wife it mean apni Aurat ki Sharmgah ko Dekhan wrong ha ya right it mean kya sahi ha or ghalt. To agar is ka answer talasha jaye to ye apne aap me better nahi lagta is ko puri tarha wrong yani ghalta bhi nahi kaha ja sakta because biwi par mard ka pura haq hota ha who us ka life partner hota ha but yea us condition me hi kiya ja sakta ha jab is ki koi need ho I mean jab is ki zarurat ho warna aisa na karna hi better ha. Maine kuch expert Alim, Hakim se suna ha k aisa karne se eyes yani ankho ki roshni kam ho ti ha.
Second Question yeah “Aurat ki Sharmgah ko choosna?” wrong or right jaiz najaize?
Is ka answer yeah hi ha k yeah good man, I mean achche logo ka tarika nahi ha because Aurat ki sharmga, andamnihani me kafi gandgi bhi lagi hoti ha and jab aurat excite hoti ha garam hoti ha sex k lye tyaar hoti ha to fir us ki andamnihani, I mean sahrmgah me ek lubricant yani chikna madda nikal ta ha is ko chat ne se ho sakta ha who maddah zaban ke throw pait me jakar koi problem create kare. Special jab miya biwi humbistari sex karrahe ho to Admi ki mani aurat ki sharmgah me mani lagi ho and is condition me yeah our zyada ganda kaam ho jata ha. So, it is not right, it is not better for health it is my and some expert opinion but you use your mind. Aap apne mind se bhi soche kya sahi ha kya ghalat? Aap ko khud is kaam se nafrat hogi. Is lye clean I mean safsafai ka, health ka khyal  rakhte hue aurat ki fuddi (sharmgah) ko na chate to better hoga. Agar choosna ha to pistan ko choose and enjoy kare koi problem nahi ha apki wife ha.

I'm repeating it, it is not right, it is not better for health it is my and some expert opinion but you use your mind.

No comments:

Post a Comment